نمونه سایت فروشگاهی هرمیاس

تصاویر بخش های مختلف سایت

زمینه کاری سایت کارفرما چیست ؟

سایت فروشگاهی هرمیاس یکی از نمونه کار های طراحی سایت فروشگاهی تیم طراحی سایت در کرج مجموعه درخشان شو میباشد. سایت هرمیاس در زمینه ی صنعت تزریق پلاستیک و تولید انواع لگن، اکسسوری آشپزخانه، گلدان های پلاستیکی و آبکش فعالیت میکند. این مجموعه با نام خدا از سال ۱۳۶۴ شروع به فعالیت در این عرصه کرده و جز یکی از پیشگامان در این صنعت می باشد که در زمینه ی اشتغال زایی و کمک به تولید ملی کشور نقش بسزایی داشته است. شرکت هرمیاس با بیش از پنج دهه فعالیت در این صنعت به صورت تخصصی مدعی بر این است که بهترین کیفیت را ارائه میکند. از دیگر افتخارات این شرکت، صادرات انواع کالاهای پلاستیکی و ضمانت تمامی محصولات خود که با تکنولوژی روز دنیا تولید شد است، می باشد. مالک این وبسایت ذکر کرده که “چشم انداز پیش رو را روشن و امیدوار کننده میبینیم و به لطف خدا و حمایت مشتریان عزیزمان اعتماد داریم و در این راه همچنان محکم گام برمیداریم.

نوع وب سایت چیست؟

وب سایت هرمیاس یک وب سایت کاتالوگی-فروشگاهی میباشد که محصولات داخل آن وجود دارد اما امکان خرید و تراکنش مالی بصورت پرداخت درگاهی وجود ندارد و هرگونه خرید بصورت تک و عمده از طریق تماس و یا دیگر راه های ارتباطی (تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و…) انجام میشود.

تکنولوژی سایت چیست؟

در تکنولوژی ساخت این وب سایت از تکنولوژی وردپرس (که خود این وردپرس بر پایه php ساخته شده است) استفاده شده است. این وب سایت یکی از نمونه کار های طراحی سایت در کرج، شرکت درخشان شو می باشد.

از چه قالبی در این وبسایت استفاده شده و چرا؟

در طراحی و ساخت این وب سایت از قالب وودمارت (woodmart) استفاده شده است که یک قالب پرطرفدار میباشد که در سال ۲۰۲۳ یکی از پرفروش ترین قالب های فروشگاهی در انوتو بوده و بسیار قالب پر سرعت ، بهینه برای سئو (بهینه سازی موتور جست و جو)، امنیت بالا، منعطف برای استفاده در کنار انواع افزونه های وردپرسی و … . میباشد.

از چه افزونه های استفاده شده و کاربرد هرکدام چیست؟

  • Advanced Access Manager: وظیفه این افزونه مدیریت دسترسی های کاربران وبسایت بوده که یکی از عوامل مهم امنیتی میباشد. با کمک این افزونه میتوانید تمامی دسترسی ها به انواع پست ها صفحه ها پست تایپ ها و … را مدیریت کنید
  • Special Offer Woodmart Demo : این افزونه مرتبط با قالب وودمارت است  که وظیفه آن ارائه پیشنهاد های ویژه یا تخفیفات، به مشتریان در زمینه خرید محصولات میباشد. با استفاده از این افزونه میتوان آفرها، کد تخفیف و پیشنهاد ویژه و …… را به صورت جذاب برای کاربران به اجرا گذاشت .
  • Woodmart Core : افزونه ای است که قابلیت هایی به وردپرس اضافه میکند که موجب آسان شدن طراحی سایت های فروشگاهای انلاین میشود و عملکرد فروشگاه های آنلاین را بهبود میبخشد که شامل:
    – نمایش بهتر سایت بر روی تمامی دستگاها (ویندوز، تلفن همراه، تبلت و…… )
    – اجازه نصب افزونه های مفید و ابزار های مفید و متعدد برای طراحی بهتر سایت فروشگاهی
    – امکان نمایش محصولات با انواع مختلف،محصولات تکی، متغیر ،تکی و………
    – پشتیبانی از درگاه های متعدد پرداختی برای تراکنش .

زمان تقریبی ساخت وب سایت چیست؟

این وبسایت به صورت تقریبی ۳۵ روز کاری زمان برده است که از نقطه صفر که خرید دامنه و هاست باشد تا نقطه پایانی که گرفتن مجوز های لازم همچون ای نماد را طی کند و آماده ی بهره برداری و استفاده عموم قرار بگیرد البته لازم به ذکر است که تغییراتی از طرف کارفرما اعمال شده است که خارج از زمان ساخت و طراحی لحاظ شده است.

این سایت تا چه حد امکان پاسخگویی به کاربران را دارد؟

در طراحی و تهیه ی این وب سایت از بهترین زیرساخت ها کمک گرفته شده است که میتوان به سرور قدرت مند این سایت اشاره کرد که در یک زمان واحد امکان پاسخگویی به ۲۰۰ کاربر فعال را دارا میباشد. البته که سایت به گونه ای طراحی شده است که امکان ارتقای سرور و زیر ساخت ها وجود داشته باشد.

رنگ های سازمانی این سایت چیست؟

  • صورتی: رنگ صورتی در روانشناسی به عنوان رنگی از طیف رنگی شناخته می‌شود که به طور عمومی به عنوان نمایانگر زیبایی، ملایمت، عشق، و محبت تفسیر می‌شود. این رنگ اغلب با صفات مثبتی نظیر دوستی، آرامش، انسان‌محوری، و مودبی در ارتباط است. به عنوان مثال، در فرهنگ غربی، رنگ صورتی به عنوان نمایانگر محبت و دخترانه‌بودن شناخته می‌شود. از این رنگ در بسیاری از طراحی‌های مرتبط با زنانه‌بودن، کودکان، و محصولات مربوط به عشق و عروسی استفاده می‌شود. از نظر روانشناسی، رنگ صورتی می‌تواند احساسات مثبتی را در افراد ایجاد کند و به آنها احساس آرامش و شادی بدهد.
  • زرد: رنگ زرد در روانشناسی به عنوان نمایانگر شادی، انرژی مثبت، خوش‌بینی و امید به آینده شناخته می‌شود. این رنگ به طور عمومی به عنوان نمایانگر شعوری از آزادی و خلاقیت نیز در نظر گرفته می‌شود. زرد ممکن است احساس گرما و دفاع از خود را نیز نمایان کند. از نظر رنگ‌درمانی، زرد به منظور افزایش انرژی و بهبود وضعیت مزاجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • خاکستری: رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ میانه بین سفید و سیاه شناخته می‌شود و معمولاً با ویژگی‌هایی مانند تعادل، صداقت، و بی‌طرفی در ارتباط است. این رنگ به عنوان نمایانگر تعادل و استحکام استفاده می‌شود و معمولاً در طراحی داخلی و لباس‌ها به عنوان یک گزینه آرامش‌بخش و شیک معرفی می‌شود. خاکستری همچنین به عنوان نمایانگر انعطاف‌پذیری و احتمالی تغییر در انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها نیز شناخته می‌شود. این رنگ به دلیل نوعی نقلی و متعادل بودن، در ایجاد حالتی از آرامش و اعتماد به نفس نیز موثر است.

در نهایت شما میتوانید مقالات پیشنهادی ماراهم مطالعه کنید.